ACASA IN CORFU, LA AMMOUDIA MAISONETTES

Published On August 26, 2018 | By Florentina Ilie | In Vacanta

Cum arată vacanța ideală pentru tine? Pentru mine cea de anul acesta a fost o surpriză frumoasă și o lecție plăcută în egală măsură. Am învățat să mă bucur de liniște și să îmi acord timp pentru a mă relaxa departe de aglomerație și agitație, într-un sat grecesc din Corfu. Am decis sa ne întoarcem în insula grecească patru ani mai târziu de la prima vacanță petrecută acolo. Am plecat din București cu mașina și după 1030 de kilometri pe șosele și o oră de mers cu ferry boat-ul am ajuns în Acharavi, Almyros. Acolo ne aștepta casa noastră pentru următoarele opt zile, Ammoudia Maisonettes. Este un complex format din 10 vile cu unul sau două dormitoare, băi și bucătărie. Vilele se află chiar pe plajă și sunt înconjurate de o grădină mare și verde. Imediat ce am ajuns la Ammoudia Maisonettes (https://www.ammoudiamaisonettes.com/) am fost întâmpinați de domnul George, proprietarul complexului, un om foarte amabil, care ne-a condus la vila noastră și s-a asigurat că avem tot ce ne trebuie pentru o vacanță plăcută.

Vila în care am stat avea la parter o bucătărie complet utilată pentru self-catering, un dormitor spațios, o baie și o terasă, iar la etaj era un alt dormitor, la fel de mare, cu baie proprie și balcon. Noi am împărțit vila cu prietenii noștri, ei au stat la parter, iar eu și soțul meu la etaj. Mi-a plăcut foarte mult faptul că a fost totul impecabil, de la lenjerie și prosoape, până la veselă, iar menajera venea zilnic să asigure curățenia. Un alt mare plus a fost patul, care este extrem de confortabil. Am avut senzația că dorm pe un norișor pufos.

La doi pași de vilă se află marea. Plaja este mare, are nisip fin și nu este deloc aglomerată, iar apa este turcoaz, limpede și caldă.

Dacă mă întrebați ce mi-a plăcut cel mai mult aici, răspunsul este simplu. Liniștea și senzația că timpul a stat în loc și mă lasă să fac ce vreau. Am numit acest articol “Acasă în Corfu, la Ammoudia Maisonettes” pentru că a fost pentru prima oară când m-am simțit ca acasă, deși eram departe de casă. În vacanța asta nu am avut un program fix, nu m-am grăbit nicăieri și nu am planificat nimic. Am dormit ca un bebeluș și m-am trezit când m-am săturat de somn. Am luat micul dejun în bucătăria vilei, pentru că soțul meu și prietenul nostru au avut grijă să umple frigiderul cu tot ce era mai bun în supermarketurile din Acharavi. Apoi am ieșit la plajă și m-am bucurat de soare, de nisit și de mare. Aici am văzut unele dintre cele mai frumoase apusuri, pe care le-am admirat stând pe șezlong sau înotând în mare, iar noaptea am întâmpinat-o pe terasa vilei, cu un pahar de roze și sunetul valurilor care se loveau de mal.

Să vă spun și cum ne-am descurcat cu mâncarea. Pentru micul dejun, gustări și cină am cumpărat tot ce am avut nevoie din supermarketurile din sat. Acharavi este plin de tot felul de magazine, taverne, restaurante, terase și gelateri, așa că am fi putut să luăm masa de fiecare dată într-un loc diferit. Noi am descoperit însă o tavernă care se afla aproape de Ammoudia Maisonettes. Se numește Village Taverna George și bucură turiștii și localnicii încă din 1980 cu mâncare bună. George, proprietarul, te întâmpină și îți ia comanda, fiul și fiica te servesc la masă cu cele mai gustoase preparate grecești gătite de mama lor. Noi am luat acolo prânzul zilnic și am încercat tot ce aveau în meniu. De la souvlaki la fructe de mare sau paste, până la moussaka, pește și desert, totul a fost de nota 10.

Dacă vrei să ieși din sat și să te plimbi, insula e mare și are destule obiective turistice. De data asta, noi am ales să mergem doar în orașul Corfu, dar tot pe insulă se află Palatul Împărătesei Sisi, Canal D’Amour și satul fantomă. În plus, de la agențiile de turism din Acharavi poți să cumperi croaziere de o zi pe insula Paxos, care este superba, sau excursii de câteva ore pentru a face turul organizat al insulei Corfu.

Like this Article? Share it!